Școala Parohială "Sf. Stelian- ocrotitorul copiilor"

marți, 31 decembrie 2013

Mesaj la întâmpinarea Anului Nou




Anul care vine să ne aducă tuturor puterea de a ne bucura de fiecare clipă, dorința de fi mai buni, de a ierta tuturor toate și de a dărui din puținul nostru  celor care au și mai puțin. Să învățăm să ne creștem copiii, în dragoste și în respect față de adevaratele valori, față de adevărata credința.
În prag de An Nou, fiecare om se privește pe sine în oglindă și ceea ce a realizat în anul care tocmai a trecut, unii mai mult, alții mai puțin. Depinde ce și cum privim. Dacă am învățat din greșeli, dacă am fost ceea ce am fost meniți să fim, adică oameni, dacă am făcut binele după măsura puterii noastre și dacă am reușit să ajungem pâna azi, ne putem socoti învingători. Și fiecare om își pune în gând o dorința: poate un loc de muncă, poate reușita copiilor, poate sănătate, poate realizari materiale… toate sunt bune, nimic de spus. Eu îmi doresc că în acest An Nou să nu mai uit de Hristos ca anul trecut, să nu mai treaca atâta timp gol, fără să simt prezența Sa reală lângă mine, pentru că dacă va fi așa, atunci știu că nu voi mai putea greși. Aș dori să simt dragostea cu care ne înconjoară Hristos și să nu mai supăr cu purtarea mea pe nimeni. Aș mai vrea o inima deschisă, capabilă să accepte toate câte îmi va dărui Domnul, să mulțumesc și pentru cele bune, dar și pentru necazuri.
Tuturor celor care se nevoiesc pe meleaguri străine, tuturor celor care simt dorul de casă și de Dumnezeu le dorim pace, sănătate, bucurii adevarate, prosperitate și îngăduință cu cei care le greșesc. Hristos să ne fie Bucuria vieții !
                                        La mulți ani!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu